New song/Нова песен – Sugar

Здравейте!

Надявам се да сте имали един чудесен юли месец, който Ви е донесъл само хубави моменти и солени целувки.

Аз се завръщам с нова песен, която записах и бързам да ви я споделя!

Никога не съм била особено голям фен на кънтри музиката.

Още по малко, че някога ще запиша песен на кънтри изпълнителка. Попаданх на Maren Morris в началото на тази година и бях много изненадана да открия, че нейният модерен начин на поднасяне на този стил много ми допада.

Двете с нея сме доста различни като гласове и не бях сигурна какво ще се получи, но ето, че се реших да запиша любимата си песен, от нейния самостоятелен албум „Hero” и се надявам да Ви хареса!

Това е нещо малко по-различно от нещата, които съм правила до сега. Обикновено винаги везните се накланят в полза на по – лирични и баладични песни, поради естеството на гласа ми.

Наскоро ме упрекнаха, че записвам прекалено НЕ популярни песни, които няма кой да слуша и хареса, но аз все още държа на своето мнение и вкус и смятам да записвам само неща, които наистина са ме грабнали и обичам. Ако се харесат и на Вас ще съм щастлива!

Аз продължавам да търся себе си и стила си в морето от мелодии и гласове с надеждата, че и аз ще допринеса скоро с мои песни в тази необятна Вселена наречена музика!

Приятно слушане!

                         https://www.youtube.com/watch?v=o2qqu0FrBR8&feature=youtu.be

Marren-Morris-river

Leave a Reply

