My song

Hey!

Long time no see!

Пиша Ви с кратко съобщение/молба .

Ще избегна съвсем деликатно темата, защо съм толкова несериозна с блога и канала в YouTube и ще пристъпя направо към съобщението.

Ъъъ, не. Всъщност…първо ще Ви кажа няколко други работи.Как така ще пристъпвам направо към същността на този пост? Това не е нормално за мен.

С изключително удивление и изненада откривам, че едно от клипчетата ми посветено на уроците по пеене има 3,700 гледания!

https://www.youtube.com/watch?v=1A6YEFbyExY&t=2s

Благодаря!

Знам колко от Вас се чувстват притиснати от житейски ситуации и несигурност в себе си, които им пречат да покажат глава над водата и да изразят таланта си пред публика. Те ли пречат наистина или самите ние си пречим?

Зная колко от Вас търсят обучение и информация на достъпен език.

За това съществува този блог.

Но, не е изненада, колко много от Вас искат да пеят и желаят да се развиват, но няма къде и кой да им подаде ръка. За това гледат подобни клипчета или четат блогове.

В този ред на мисли… Съвсем скоро ще направя нов клип, надявам се с малко по-добро качество, за да продължите по пътя на развитието си и да научите още неща.

Някой да има камера или подходяща техника, за да заснема клипа? Мерси. Обадете ми се.

Преди няколко дни написах това във Facebook:

Screenshot_2

Имам предвид an actual song. Песен. С куплети, припев и текст и мелодия.. Търся тази песен.

Търся някой, който да ме вдъхнови, да ми даде идеи, за да я напиша или да я създаде за мен…Защо не?

Преди пишех текстове и си съчинявах мелодии.Имам няколко записани авторски песни с акъла на едно 16-годишно момиче. Сега обаче имам друг акъл и съм много, ама много по-несигурна в себе си.

Не мисля, че бих могла да покажа нещо на света, създадено от мен. Само при тази мисъл ми избухва главата. Такава интимност! По-голяма дори от пеенето. Едва ли ще е достатъчно добро. За сега.

Но, докато чакам момента, в който ще почна отново да пиша… мисля да се обърна към Вас.

Преди няколко дни с мен се свърза един читател на блога, любител на музиката. Тя ми напомни, че има много, много талантливи хора, които като мен, търсят нещо или чакат онзи перфектен момент, в който почва да вали най-проливният дъжд и асфалта под него си отдъхва.

И деня олеква. И тогава съчиняват поредното непрочетено от никого ситхотворение. Или от дъжда се ражда най-прекрасната мелодия, която никой друг не чува.

Обръщам се към тях с молба да ми помогнат да намеря тази песен, която си поисках онзи ден. За която си мечтая отдавна. Моята песен.

Нашата песен?

Пратете ми вашите стихове, вашите мелодии ако мислите, че моя глас е достоен да ги изпее.

Нека направим най-накрая това, за което сме мечтали дълго време. Заедно бихме могли да създадем най-прекрасната песен посветена на проливните дъждове на май или посветена на любимия ми ритуал – да си пия кафето в неделя, под завивката.

Надявам се, че точно този, който е написал моята песен чете това.

Чакам те! И аз ще помогна!

Пращайте текстове и музика или идеи тук: zlatanova_eli@abv.bg

Ах, как хубаво може да стане!

tumblr_static_tumblr_static_32wkb9mdhhogok4c0o0088csw_640

Накрая завършвам със снимка на този индивид. Една уж зряла жена, с лека обсесия към това момче съм аз. И към новия му албум.

Знаете ме мен, че си падам по любови, сантименти тра ла ла … дрън дрън. И по поп-музика.

Защо Harry Styles има общо с този пост.

Макар да не ви се вярва това момче, до скоро не е можело да свири на китара. Уменията му по пиано са оскъдни (като моите).  Разбира се, член е на една от най-изветсните поп банди в света и е милиардер, но да не се отплесвам от темата.

Та, това момче е автор на всичките си песни в новия му албум. Мелодиите и текстовете са излезли от неговата глава, а половината певци в света (Ariana Grande, Michael Buble),  които творят в най-популярният стил пеят песни, които той е създал за тях. Без да може да свири на инструмент или да познава нотите например. Just saying…

If he can… we can! We just need his money.

Очаквам Ви!

Еле

Leave a Reply

