New cover:Lick my lips

-katharine-mcphee-lick-my-lips-music-video-single-promo-pics_3

Здравейте!

Най-накрая направих нов запис и бързам да ви го споделя. Това е най-любимото ми нещо и винаги много се вълнувам. Естествено това се случи при Мирослав Маринов, където записвам от шест годишна.

Няма нищо по-приятно за мен от работата ми по някоя песен.  Хващаш я, почваш да човръкаш в нея, да я анализираш, да я прекрояваш като рокля, която да ти пасне „по мярка“. Правя и литературен анализ. Дисекция.  И след това работя, работя, работя.  Това важи особено за кавърите.

Песента „Lick my lips“, която записах слушам вече 1 година постоянно. Обичам я, както и самата изпълнителка. Весела, закачлива песен, идеална за лятото и за танцуване. Мисля, че непрекъснатото и слушане ми повлия и не успях съвсем да я разчупя и направя моя, но защо да развалям нещо, което е толкова хубаво?

Katharine-McPhee-Lick-My-Lips-2015-1200x1200

 

Моята „цака“ при записване на кавъри е това, че никога не правя популярни песни. Казвала съм го неведнъж. Така много по-лесно би достигнала до хората, без да бъде сравнявана с оригинала. Също никога не се опитвам да доказвам колко невероятно пея. Няма на кого и защо. Правя записа за себе си и защото обичам самата песен.  Ясно е, че не популярността е целта ми, ако беше подходът ми би бил коренно различен.

Записвам песни, които ми говорят и ме изпълват цялата с чувства. 

Хората, които творят често са изпълнени с много несигурност. Дори и тези, които изглеждат супер уверени и със самочувствие.  Винаги има една мъничка мисъл, издайница, която си прави тесни пътечки в подсъзнанието ти и те кара да се съмняваш в себе си.  Творците са доста крехки същества.  Дали съм достатъчно добър? Това често се питаме.

Дали този кавър е „достатъчно добър“ по някакви неписани критерии, по които оценяват хората… не знам. Знам само, че го направих с любов и старание и се надявам да ви хареса!

 

 

Bye! ❤

Ele

Leave a Reply

