So..Let’s be clear!

……..Или малко информация за това, което мога да направя за Вас през сайта.

Напоследък получавам различни запитвания по мейл. Съвсем откровено заявявам, че не отговарям на всички. Написани неграмотно мейли, ясно показващи, че отсрещната страна няма представа за какво говори ще бъдат изтрити незабавно.

dont-waste-my-time

Ако искате да се свържете с мен за уроци или консултация през социалните мрежи, блогът ми или мейл,  моля следвайте следните указания.

За консултации през блога:

  • Напишете ми мейл, в който добавете кратка информация за себе си : години, образование, предишен опит като певец (ако има такъв) и причината, подтикнала Ви да ме потърсите.
  • Обяснете ми какво искате да постигнете, тоест имате ли конкретна цел? Пеенето просто хоби ли е?
  • След като ви върна обратен отговор направете запис на гласа си. Може да бъде и акапела, може и с музикален съпровод.  Не избирайте трудна песен, освен ако не готвите конкретна такава.
  • Консултацията се развива в рамките на 10 мейла. Не очаквайте, че ще ви преподавам безплатно и от разстояние. И двете страни губят така.
  • Бъдете подготвени. Преди да ми пишете убедете се, че сте прочели всички уроци в блога.
  • Не ми задавайте въпроса „Ставам ли или не ставам”. Не бих направила заключение, когато не съм ви чула на живо, а и ако вие сами не можете да отговорите, то значи трябва да преосмислите някои неща за себе си.

Уроци:

Преподавам САМО  в София. Не се свързвайте с мен, ако сте несериозни. Няма смисъл да си губим времето. Предпочитам да работя с човек, който няма никакъв опит, отколкото с такъв, който е пее страхотно, но няма характер.

2bea74b22fac465a255218a11b09991e

 

Благодаря!

 

 

Leave a Reply

