Хелоу!It’s…

Hello!

It’s me…

Еле! ……….. XX-Cutest-Bunnies5__605

Знам, че едва ли имам някакво добро оправдание за липсата на активност в блога през последните месеци и все пак имам своите причини.

Най-основната е, че нямах какво да споделя или поне не свързано с музиката.

Последната година работя в съвсем различна сфера и колкото и да ми е неприятно да призная пред себе си – не остана време за музика. Нямаше и концерти.

Отдадох се на новото си занимание, вярвайки, че всички ние можем да бъде повече от едно нещо, че можем много и имаме потенциал, който се крие вътре в нас. Остава ни само да го познаем и развием. Това обаче не означава, че някога ще оставя музиката! Просто означава, че търся нови територии и пътища, които да опозная!

Дойде ми идея за нова статия и ето, че сядам да я напиша.

Реших да ви разкажа малко за песните, които съм записала през последните години. Вярно, те не са мои, но начина, по който съм ги избрала е личен и преживян дълбоко.

Често получавам коментари, че винаги избирам много интересни песни, които да запиша и обикновено те са непознати на публиката. Това винаги ми дава предимство, защото успявам добре да заблудя хората, че са лични и авторски.

Не ме разбирайте погрешно – имам десетки записи. Записвам още от времето, в което ме качваха на стол, за да достигна микрофона. Но това време съм прекарала в група. Сега съм самичка и сама нося отговорност, за това, което правя.

Това е един хубав начин да си припомните записите ми, а и аз да направя ревизия на развитието ми през последните години.Иде ми да презапиша всичките!

“Quicksand” by Everly 

https://www.youtube.com/watch?v=FVD_Pkg9L8Q

bethany-joy-lenz

Това е песен, която знам, че е любима на моите приятели. Дори успях да заблуда някои, че моя авторска песен. Де, да беше. Тя принадлежи на дуетът “Everly“. В него участва моята любимка Bethany Joy Lenz с най-божествения и ангелски глас. А за нея научих от любимия си сериал One Tree Hill.

Музиката играе главна роля в този сериал.Мисля, че е с един от най-добрите саундтраци (OST) на сериал, който съм слушала.

Кино и музика хванати ръка за ръка плюс драми и любов. Какво повече да иска човек!?

Песента избрах именно заради това, че изпълнителката ми е фаворит. Записана е преди 4 години.

“Forever and always” by Taylor Swift 

taylor-swift-the-1989-world-tour-live-in-manchester

https://www.youtube.com/watch?v=5VdZDP34fMk

Тази песен записах, когато се роди любовта ми към Тейлър. Не винаги съм я харесвала. И аз както много хора имах изградено по-скоро от коментари мнение, отколкото от реална преценка на таланта и творчеството и.

От любопитство почнах да я „проучвам“ и открих няколко песни, в които се влюбих. Това е акустичният и вариант, предпочитам го пред бързия. Предпочитам всички нейни акустични варианти.Това, което е характерно за Тейлър са текстовете, които често разкрват приказка, история, която се е случила някъде по света, на някое истинско момиче. Да запомня този текст беше доста тежка задача. Може да обърнете внимание колко думи има в него.

Голямо предизвикателство беше да запиша тази песен, не беше лесна, хич не беше лесна.

За това я обичам и обичам да я пея.

“Blue sky” by Patty Griffin

https://www.youtube.com/watch?v=q4xrpTZ3P0c

“Be my singing lesson.
Be my song.
When I tell you I’m falling
you tell me I’m strong..”

Една от мечтите ми като дете беше да стана писател. Обичах да пиша поезия и да разказвам истории. Не съм писала нищо от много време. Практикувам в блога. В тази песен ме грабна текстът и посланието. Хубавия текст за мен е страшно важен. Не мисля, че съществува песен с хубав текст и лоша музика. Обратното обаче често се среща.

Искам, когато изпълнявам песен да предавам посланието на публиката, а не толкова да я запленявам с тежки и трудни музикални творби. Искам да ме запомнят с усещането, което са имали докато пея. Така избирам песните, които да изпълнявам – да ме накарат да преживея текста в рамките на 3 минути и да си кажа: „Да, знам какво е чувството!“ И да го предам.

beautiful-blue-sky-cute-flower-Favim.com-2682443

“I’ll be home for Christmas”

https://www.youtube.com/watch?v=T2lFwroH-OI

Това е една от любимите ми песни, които научих в университета! Чух много колеги да я изпълняват и се влюбих в нея завинаги. Тя ще ми напомня за хубавото време, което прекарах пеейки и учейки се. Сещам се с усмивка и малко тъга за концертите, които имахме с колегите от НБУ и това ще остане завинаги в сърцето ми като най-хубавото време. Едно младо, вълнуващо време, романтично време.

В равносметка виждам, че съм записала малко песни, но все любими.

Ало, спонсорите, помагайте, че да има повече записи 😉 И кога Руши Виденлиев ще ми напише песен!?!

Чакат ме два чисто нови инструментала, които само трябва да бъдат записани.САМО. След такава дълга певческа пауза съм неуверена и притеснена да се захвана пак с пеене. Гласа ми е немощен и мързелив. Дано е като с карането на колело.

Започвам да се отърсвам от снега по листенцата и да се събуждам с възродено, разцъфнало желание за творчество.

Но да видим колко лесно се влиза във форма!

Стискайте палци и дано скоро ви изненадам с нещо ново.

Еле

Leave a Reply

