Песни за ЛЯТОТО

Привет приятели!IMG_2348

Много подходяща тема ако гледаме времето навън. Толкова е топло, такава жега е, че освен да си пееш на някой морски бряг, не виждам друго спасение. За всички, които са там, а и за тези, които все още са в бетонния капан на града -пускам няколко летни предложения за репертоара.
На мен всичките ми харесват! Надявам се и на вас!

Постарах се да избера различни песни, актуални или по-стари, които да носят в себе си усмивката на слънцето и зареждащия тласък на вълните.
Не се сърдете, че отсъствам често, но вдъхновението ми е в отпуска.

1. Еlla Henderson – Glitterball
https://www.youtube.com/watch?v=DQF5aHVOW5s

Започвам с нова, новичка песен на Ела в колаборация със Сигма. Свежа, лятна-таква каквато трябва да е за парти на плажа. Е, тук няма кой знае какво за пеене, но в крайна сметка не винаги трябва да си мерим.. талантите. Понякога може и да се забавляваме. А погледнато по-серозно…такива песни се пеят много трудно и макар на някой да им се струва, че не трябва глас-о, трябва!
Ела е участничка в X factor UK и макар, че тогава бе само на 16 години сложи в левия си джоб много от по-зрелите участници.

2.  Leighton Meester – “Summer Girl”
https://www.youtube.com/watch?v=GrOefXZcfrM

Заглавието говори достатъчно. Забавна песен, е кънтри, но не е натрапчиво или непривично за ухото (поне българското). Според мен е забавна и слънчева и аз бих я изпяла с удовлствие. Ако се чудите, песента е част от саундтрака на “Country strong”. Тази песен е специфична, преценете средата и дали песента е подходяща за нея. Ако пеете на открито ще е перфектно.

3.  Аmy Grant – Good for me
https://www.youtube.com/watch?v=5PddJStucKQ

Това е песен от личната ми колекция с фаворити, които аз бих пяла. Както се вижда тя е мнооого стара, минали са около 25 години от нейното създаване. На мен точно тази поп-музика, това звучене ми е така носталгично, но и щастливо и влюбено.
Любов+лято+усмивка+носталгия=това е тази песен за мен.
Силно се надявам да я слушате в момента някъде на плажа. Идеална е!

4. Ella Fitzgerald – Too darn hot
https://www.youtube.com/watch?v=PlMWW4R1ZBM

Очевино е! Не може без Ела, не може без малко джаз. Една любима песен. Как ми се иска да я изпея с няколко готини музиканта зад гърба си. Ако имате тази възможност-не забравяйте тази песен. Изпейте я!

5. UB40 -The Way You Do The Things You Do
https://www.youtube.com/watch?v=CKlpcsW-VX0

Ако ме питате, от къде се сетих за тази песен… не знам. Но ми е лятна и хубава.

Направих смесица от всякакви стилове, не можете да се оплачете от разнообразие. Че и реге включих! Разбира се с един малко по-съвременен аранжимент ще стане прекрасна за този сезон.

,mk

Това са моите предложения.

Short, but sweet!

Дано се вдъхновите и пробвате нещо ново.
Приятно пеене!

images

Eле

Leave a Reply

