Фаворити на 2014! / 2014 favourites

happy new year 2015 wishes in oriyaВ края на 2014 година вместо досадните равносметки, които в повечето случаи завършват с депресия и сълзи(понеже мечтите ми си остават само на лист хартия) реших да споделя любимите си неща, за тази година, които наистина са ми направили удоволствие и са ме зарадвали. Неща, които реално успях да докосна:) Пиша поста съвсем спонтанно и може да изпусна нещо, но ще ми простите. Тъй като в момента не мога да си спомня по никакъв начин какво съм правила през януари ще нахвърлям любимците си, за които се сещам на момента.

МУЗИКА
В музикално отношение тази година споменавах почти едни и същи изпълнители във всеки пост с любимци. Но за мен Beyonce си остава на върха. Последният и албум излезе на 13 декември 2013, но не сме спрели да я слушаме през цялата 2014. За мен този албум е шедьовър, всички клипове в него са такива, изпълненията ѝ са такива. Всичко в нея е такова. До скоро не бях най-големият ѝ фен, но след този албум ме спечели завинаги.

Лично за мен самата 2014 година в музикално отношение беше скучна и не чак толкова вълнуваща, но съм силно решена да променя нещата през 2015, като се провокирам да правя повече експерименти, да се провокирам повече и да изляза от зоната си на комфорт. Определено не съм бездействала, но си пожелавам да се срещна с правилните хора през 2015, които да ми помогнат да изпълня всичките цели и проекти по най-добрия начин.

Да не забравяме това, че работих за първи път и вече имам трудова книжка. Хе-хе

Мога да включа като свой любимец в този раздел и Spotify , който открих в края на годината, но е просто уникално средство, да откриваш нова музика.

ФИЛМИ И КНИГИ

Е, тази година тези неща се преплитат. Абсолютен фаворит в моята библиотека си остава Джон Грийн и всички негови книги, с които се запознах тази година. „The fault in our stars” (“Вината в нашите звезди“) остава завинаги в сърцето ми. Както книгата, така и филма, от който се роди нова любов към Shailene Woodley. Не мога да не спомена трилогията „Divergent. Страхони книги и всичко около тях! Ако не сте ги чели все още – е, хайде де!

Един сериал ме разби тази година и това е „The walking dead“. Държи те на нокти всеки един миг, а Norman Reedus е новият ми любим актьор. И как да не го обичаш? Постоянно пуска постове в социалните мрежи, в които приканва хората за по-хуманно отношение към животните. Участва в различни благотворителни организации. Мъж-мечта, на който му пука за света около него.
Четох повече тази година и съм доволна!

winter_wonderland_wallpaper_by_DyingBeautyStockДРУГИ НЕЩА

Тази година определено навлязох повече в здравословното хранене, опознах нови храни и начини да готвиш полезно и вкусно. Замених доста неща в кухнята с по-полезните им варианти. Отказах се второто кафе (и третото). Започнах да пия вода, много повече вода. И най-накрая стъпих в йога студио. Благодарение на прекрасната инструкторка Благовеста се мотивирах да направя промяна в живота си и съм твърдо решена това да продължи занапред. Аз не съм човек на крайностите така, че в нито едно от тези неща не съм стигнала до такива. Ако ми се хапва пица – хапвам си, ако ми се хапва сладко… е знаете, но сега влагам много повече мисъл в храната, която ям и която купувам.
В опитите ми за по-здравословен живот ми помогнаха zoya.bg и yogamandala studio. Правя им БЕЗПЛАТНА реклама, защото съм наистина доволна!

Козметичната ми мания се задълбочи, въпреки, че съм толкова мързелива що се отнася до гримирането. Рядко го правя, само ако е за концерт или изява, но мога да спомена четири продукта, които използвах с удоволствие и не ме разочароваха. Това са „NAKED” 2 на Urban Decay, Mary lou manizer на Thebalm, Bourjois Helathy balance poudre и Healthy mix foundation. Препоръчвам ги!

ПРЕПОДАВАНЕ

Не съм вярвала, че ще преподавам поп и джаз пеене. Не ми е било никога в плановете и приоритетите. Е, стана някак от самосебе си. Харесва ми! С това продължавам и в бъдеще със сигурност.

БЛОГЪТ

Няма как да не го спомена! Обичам си го!

Ето с какво ще дам начало на новата година.

image-4cc4c642a3295a437e4b6dd163d8043d7f73a5254582836b0dcc1f5f5b5fff75-VПодарих един такъв на скъп за мен човек, един взех и за себе си. Това е дневник за следващите 5 години. Всеки ден носи един въпрос. Ако си сериозен можеш да проследиш своето развитие за пет години напред отговаряйки на важни и ежедневни въпроси. Така няма да забравиш кой си и от къде си тръгнал.

33775-winter-snow-flakes-winter-22231260-1149-768Това е всичко приятели!
Споделете,кои бяха вашите любимци през 2014!
Пожелавам ви много здраве през следващата година и много късмет!

Еле

Leave a Reply

