I’ll be home for Christmas

Приятели, песента за Коледа е готова!

Нямах търпение да я споделя с Вас и за това реших да напиша поста почти веднага. Трябваше първо да я чуя един милион пъти, преди да я чуете вие и да реша дали съм доволна или не.
Не знам как е с останалите, но когато правя запис 90% от случаите си мисля, че може да е много по-добре, но нямам възможност да прекарам часове в студио. Така, че записвам за 2 часа и каквото стане.
Песента, която си избрах е „I’ll be home for Christmas”. Това е една от любимите ми песни за Коледа, която чух за първи път в университета и от тогава искам да я изпея. Аз съм доста меланхоличен човек, а и съм силно привързана към семейството и дома ми, така, че тази песен ми пасва идеално.

Screenshot_4Песента е „коледен стандарт” така да се каже, пее се от всички по света, има стотици варианти. Изпята е за първи път през 1943 година и е посветена на войниците, които са далеч от дома и не могат да бъдат вкъщи за Коледа. Според мен е невероятно въздействаща и като мелодия и като текст.

Процеса по подготовката беше кратък, тъй като записа се случи спонтанно и разбира се с това идват някои проблеми. Бях репетирала песента в оригинална версия или поне най-често срещаната – бавна, „разпята”, емоционално наситена с носталгични чувства. Не бях си представяла, че може да звучи по друг начин, но когато отидох в студиото се видя, че с новия аранжимент няма как да се случи това.

Мирослав Маринов, който направи аранжимента имаше различен поглед върху песента и съответно трябваше да прегрупирам мислите си и да нагодя пеенето с музиката.
В случая не знам дали има подобен вариант на тази песен – малко встрани от обичайното тъжно чувство, което има тя. Аранжимента е по-раздвижен, не е толкова тежка за слушане.
Чувстваш, че, все пак накрая има светлина в тунела и може би ще успееш да се прибереш за Коледа у дома.Screenshot_3  Надявам се да ви хареса!
Приятно слушане!

https://www.youtube.com/watch?v=T2lFwroH-OI&feature=youtu.be

https://soundcloud.com/elezlatanova/ele-ill-be-home-for-christmas

Ele

Leave a Reply

