Happy birthday! One year:))))

 

Колко хубавооо!

pauls-50th-cupcakes1
Музикалният ми блог навърши една годинка! Не мога да повярвам, че толкова бързо отмина тя. В началото ми беше притеснено да направя тази стъпка. Моят блог, до колкото знам е уникален или поне не съм срещала подобен и мога да кажа, че да го създам бе риск. Защо риск? Защото много по-подготвени музиканти и изпълнители, в това число моите преподаватели или колеги биха могли да кажат ”Ама тази за каква се мисли, вчера завърши пеене, а днес ще преподава” или „Написала си пълни глупости, не си подготвена, нямаш право да пишеш по тази материя”…. И най-вероятно има такива, които си го казват всеки път щом посегна към някоя тема, но не е било в очите ми, дори анонимно не съм получила негативни коментари. Което ме изненадва.
Второто ми притеснение бе, че блога е специфичен. Не е направен за масова консумация, а само за определен кръг от хора, определени читатели, които се интересуват от пеене и музика. Знам, че повечето ми приятели не четат блога, тъй като засягам неща, които не разбират или които ги интересуват.strawberry-lemonade-cupcake2
В крайна сметка дали блога ми се чете или не от много хора не се оказа най-важното. Самото му съществуване ми донесе доста позитиви и ми е хубаво допълнение към CV-то, когато си търся работа.
И като краен недостатък смятах, че ще предоставя цялата научена информация и събрани знания на всички в мрежата, а реално няма да получа кой знае какво в замяна. На скоро обаче бях на един курс, в който казаха нещо, което си записах в тетрадката:

„УСПЯВАТ тези, които имат информацията, които консултират и споделят наученото”

Колкото повече пиша, толкова по-комфортно ми става и се чувствам вече в свои води. Не бих приела някой да ме съди в моето пространство и за това пиша свободно и за каквото си поискам.
Всяка по-сериозна тема изпипвам до последната подробност. Чета, информирам се допълнително и мисля, че съм поднесла всичко коректно до този момент. Ако някой има мнение, което иска да сподели по сериозните ми теми(постове във вид на уроци) то МОЛЯ нека сподели.

Благодаря на всички, които четат блога! Надявам се да се удвоявате още и още!
Най-важната ми цел беше блога да е ПОЛЕЗЕН!

ВАЖЕН ПОСЛЕПИС:

music-cupcakes

Вече официално живея и работя в София и за момента съм прекъснала всякаква дейност в Кюстендил. Уроците си преустановявам, но в столицата. Всеки, който желае да посещава уроци по поп и джаз пеене в София може да се свърже с мен тук в блога или в някоя от социалните мрежи. Не се чудете, а го направете. Дошло му е времето.

 Еле 

Leave a Reply

