5 songs

Здравейте, приятели!

10384367_274209029455873_6719420693255591760_nno, no and no

Лятото е сезон за почивка и забавления и на никого не му е до уроци и учебници, било то и по музика. Най-вече по музика. Тъй като сезона е по-слаб не съм пускала уроци, които да затормозяват слънчасалите ни главици. Самата аз в момента не мога да се съсредоточа, за да напиша нещо смислено(въпреки, че имам няколко готови поста). При наличието на толкова свободно време може да свършат  много неща. За три летни месеца работа можете доста да напреднете в пеенето или в свиренето на някой инструмент. Е, ще се направя, че не съм го казала;)

Днес ще ви покажа, моите любими пет песни през последните дни, които слушам и се надявам да ви харесат.

По принцип слушам доста разнообразна музика и самите песни са доста странна комбинация ако се замислиш, но и настроенията ми се сменят така често, че „странните комбинации” са нещо нормално в живота ми.

1. The Pierces – „It Will Not Be Forgotten”

The-Pierces-Creation-2014-Final-1200x1200

https://www.youtube.com/watch?v=2gl0fb5NcEA

Тези две дами, които са сестри, харесвам и слушам от доста време. Запознах се с техния стил през първата година на следването ми (2008) в университета и песните им дълго стояха на MP3 плейъра ми. После сякаш забравих за тях и съвсем скоро реших да чуя някои от любимите ми песни като например „It was you” и “Ruin”. Установих, че имат доста нови песни и се лепнах точно за тази, която сега ви представям. Нямам конкретна причина защо я харесвам. Просто ей така. Носталгията, която се носи от гласовете и музиката им просто ме привлича. Песента не е нова, но никога не е късно да откриеш някое малко, музикално съкровище.Дуета стана известен с песента “Secret”, която звучи от всеки епизод на сериала „Сладки, малки лъжкини”.

2. John Mayer – Free Fallin’

imgJohn-Mayer1

https://www.youtube.com/watch?v=20Ov0cDPZy8

Тази песен си пея вече цял месец, криех я от света егоистично, тъй като искам скоро да и направя кавър, но в крайна сметка реших да ви я споделя. Всъщност това е кавърверсия, а песента в оригинал се изпълнява от Том Пети (Tom Petty). Този вариант ми е много повече на сърцето.Ако се чудите как попаднах на тази песен – чух я в “Гласът на Германия” за деца. Задължително чуйте варианта на участниците. Много е сладък! Е, и аз ще я направя пък!

3. Ella Eyre – „Comeback”

ella-eyre

https://www.youtube.com/watch?v=TY_h1C4bwEo

Първото нещо, което трябва да се каже за това момиче е, че има уникален глас, който просто обичам да слушам. Това е нова песен от началото на август. Както забелязвате предните две песни са романтични, отнесени и може би дори тъжни, а тази е просто огнена и агресивна. Понякога не ви ли иде да закрещите, като нея в припева, независимо дали става въпрос за разбито сърце или за някой, който наистина ви е ядосал много? Трябва да изливаме всичките си емоции по някакъв начин, а с музика е най-безопасно за околните. „Let that mother**** burn!”

4. Ariana Grande – “Love me harder”

iyAYFve2sBfHB

http://www.directlyrics.com/stream-4-new-ariana-grande-songs-love-me-harder-be-my-baby-a-little-bit-of-your-heart-why-try-news.html

Очаквам албума на Ариана Гранде от доста време, а и обичам хубава доза поп музика. Предния ѝ албум не престанах да слушам миналото лято.

От 25 август ще бъде по магазините в Америка, но новите и песни за сега не са успели да изтекат в мрежата. До вчера. Да, така е – толкова лесно се влюбвам. Предполагам, че това няма да е последната песен, за която ще ви говоря от този албум. Само на този линк имате възможност да чуете 4 от новите ѝ песни.

Това момиче има глас, та чак се нервирам. Как е възможно?! Не, обожавам гласа ѝ и не ми пука, че някои я смятат за лигава. Аз я смятам за страхотно талантлива!

P.S Албума изтече в мрежата 3 дни по-рано от обявената дата.  https://www.youtube.com/watch?v=GQl4sfi279Q

 

5. Beyoncé – “Partition”

Beyonce-partition

https://www.youtube.com/watch?v=pZ12_E5R3qc

В последния пост се разбра, че имам проблем с Бионсе. Сериозно пристрастена съм към тази жена. Ако си пусна клип от някое нейно турне прекарвам поне два часа в зяпане с отворена уста на нейните възможности да прави шоу. Точно тази песен е може би най-неприличната (меко казано), но какво да направя, че така ми харесва? Дори самата тя каза, че я е било срам да я пусне на майка си.Бийта ме привлича и като го чуя винаги леко подскачам от удоволствие.

Това са любимите ми песни напоследък.

Споделете вашите!

Еле 🙂 

Снимки: Интернет

Leave a Reply

