“Cruelty free”

Screenshot_3Реших да напиша няколко думи, по тема, която няма нищо общо с обичайните ми постове. Вместо да пиша за „Belting” (начин на пеене) , аз реших да пиша за „Bullying”. За тези, които не знаят какво означава думата ще разясня, че означава тормоз.
Тази тема много ме интересува, защото аз самата съм потърпевша, както и много мои колеги и приятели, които работят в различни сфери. Често получавам съвет да игнорирам подобен вид поведение. Аз успешно се справям (донякъде), но понякога се обезкуражавам и натъжавам, защото искам не искам професията ми е такава, че общественото одобрение е водещо и от него зависи дали ще имам участие и дали ще мога да си платя сметките.
Скорошните ми наблюдения показват, че най-благоприятна среда, за доброто развитие на тормоза са социалните мрежи. Дали ще бъде пасивно агресивно поведение, намек в някой коментар или директен „писмен двубой” – има го постоянно и навсякъде и от него страдат всички ни. Който казва, че не обръща внимание на тези неща и че те не достигат до него, явно е много дебелокож, защото сме просто хора. Знаем как боли от юмрука на думите.

За една година имах възможност да общувам с момичета между 11 и 15 години и мога да ви кажа, че това, което остана като усещане в мен е просто една безпомощност. Каквото и да правиш агресията е част от повечето деца, а тези, които не са, биват смачкани и потискани от останалите. Не съм родител, но успях да видя просто като наблюдател, толкова много проблеми у тези деца, които по някакъв начин техните родители не са видели или са отказали да видят. А е толкова лесно да видиш с какво се бorи детето ти, само ако отвориш профила му във Facebook, Ask или Twitter. Деца, които са израснали пред очите ми и познавам от много време изведнъж започват да си постват разни мисли за дрога и самоубийства. А някакви чичковци, с 20 години по-големи от тях, им пишат коментари под снимките, на които държат свидетелствата си за завършен 7 клас или ядат сладолед.
Имах профил в един сайт, в който може да задаваш въпроси анонимно. Не зная дали имате представа колко и какви въпроси получавах всекидневно. Не можех да повярвам, че моята скромна личност може да създава толкова неприятни емоции в другите. Исках да ви демонстрирам за какво иде реч, но се отказах. Много от ВАШИТЕ деца имат такива профили. Виждали ли сте ги? Защото са ужасни. Това е като онези реклами, в които показват колко микроби има в тоалетната и как те се радват и пируват за сметка на твоето здраве. Същото е с тези сайтове. А можете да се обедите i колко неграмотни са всъщност. И моля ви недейте да казвате, че учителите са виновни!
Наскоро точно там бяха открили случай, в който малки деца се събличат по желание на възрастни анонимни мъже, намерили начин безнаказано и почти незабелязано да оказват сексуален тормоз над невръстни деца. Пак ще ви попитам: „Виждали ли сте профилите на децата си?” А знаете ли за онзи сайт, в който можеш да си чатиш с хора от целия свят и да ползваш камера? Нима мислите, че децата не са опитали? О, те са там нонстоп. Какво ли ги чака от отсрещната страна. Аз знам, защото също пробвала, но въпросът е после дали можеш да се измъкнеш?

Наскоро ми се случи да получавам директни обиди от хора, с които съм израснала или да разбера за анонимни коментари на хора, които не съм очаквала. О! Наивната аз. Да такава съм. Винаги ще търся доброто в хората.
Така, че агресията е изяла мозъците на много възрастни хора. Замисляли ли сте се колко приятели имате във фейсбук? Аз имам около 400. Двеста от тях най-вероятно не могат да ме понасят, но седят и зяпат профила ми, търсят начин да се набутат в личния ти свят или да сътворят някой приятен слух за теб. Процента на хората, които не те харесват може би е по-голям. Много пъти си ги приканвала да се махнат от профила ми ако изпълвам ежедневието им с неприятни емоции. Така биха направили услуга и на двама ни. И СЕГА ГИ ПРИКАНВАМ ПАК ДА ГО НАПРАВЯТ! Знам,че четете.

Не ми казвайте да се примиря, да не обръщам внимание! Това не е нормално и света не е нормален. ако просто приемем фактите и оставим нещата така.

Не смятам да бъда жертва на ВАС. Не смятам да ви позволя да избивате комплексите си върху мен. Хора, като вас, които са просто една муха, която дразни известно време докато не я нокаутираш с вестника. Така, че този пост е всъщност е вашата биография.

Всъщност този пост го правя, за да напомня на всички ви, че моите социални мрежи, моят БЛОГ са cruelty free. Това е надпис, който често ще намерите на козметични продукти, които не са тествани върху животни!
Нито едно мое действие или дума не е подтикнато  от злоба и агресия. Аз съм позитивен и добронамерен човек. Такъв е и този блог. Не толерирам лошо и агресивно отношение към мен, моите приятели и семейство и ако вие сте такъв, моля ви, не се приближавайте до моето чисто Интернет пространство. До моето чисто душевно пространство. Общуването ви с мен може сериозно да навреди на вашето здраве, тъй като ще изпаднете в абстиненция от липса на неприятни емоции, към които очевидно сте пристрастени.

ТУК СЕ ПЕЕ! 🙂

Всички мои добри и не дотам добри познати се обръщам, за да напомня, че „Каквото повикало, такова се обадило”. Винаги. Това е поговорка, който съм видяла как се случва по няколко пъти в годината. Много пъти си научаваме уроците, след като допуснем грешка, след като третираме някого по начин, по който не е заслужил. След като постъпим несправедливо. След като нараним някого и го загубим. Тогава се „обажда” повиканото.

И накрая поздрав за всички, които са прочели това с интерес, тъй като са се познали :

https://www.youtube.com/watch?v=ZPJWkxig2wQ&feature=kp
Това са последните ми думи към вас. Довиждане 😉

Усмихнете се, кажете това, което искате да кажете, на тези, които трябва да го чуят. Бъдете слънцето и забравете за малките облаци, които винаги ще ги има покрай вас. Но те не са важни. Винаги си пробиваме път между тях.animated-flower-growing

 

Leave a Reply

