Weekly obsessions! 2

Привет!cartoon_flower

Време е за нова доза пристрастявания за изминалата седмица. Не зная дали такъв вид публикации са ви интересни( let me know?!), но мисля да си създам поредица, понеже на мен са ми забавни. Ето какво съм ви подготвила:

1. Спагети с песто – знам, че очаквахте да кажа козунаци, само, че козунаците не са това, което бяха. Не съм яла домашен, мек и топъл козунак от дете, сигурно няма да ми се случи скоро, но да се върнем на спагетите… Преди няколко седмици се запознах с това чудо наречено песто и любовта се запали мигновено. А ако добавим към цялата чудесия и италиански домати, които са сушени, но все пак в марина от “Billa”, работата вече отива към брак.
В София, зад ресторант „Conffeti” има едно малко италианско магазинче “Ciccione” (ул. Христо Белчев), в което можете да си купите малко хляб, песто и прошуто и да седнете на долния етаж да обядвате… Ако можех всеки ден щях да обядвам там. Даже направо да живея там ако може.DSCF1854

2. Моята палитра на Urban Decay “Naked”. Както знаят моите колежки, не винаги можеш да си позволиш професионален грим за концерт или участие, за това е хубаво да можеш да си направиш приличен и сам. Мисля, че от там дойде моята любов към козметиката, а пристрастяването ми започна напоследък, но някак все още овладявам нещата.
Палитрата ми е подарък от една приятелка (Цвети :*). Иначе сама не знам дали бих си я купила. Любимият ми цвят за сега е „Verve”. Ако сте се чудили дали да си я вземете, то не се  колебайте. Страхотна е! Имайте предвид обаче, че 90% от цветовете са с блясък. Ако не обичате такива, то тази палитра не е за вас.DSCF1860

 

download (1)

снимка: Internet

3.Отново подарък от моята приятелка- тези пухкави лапички. 10150755_10202454749988789_1423883629_nКогато ми ги подари беше топло и слънчево и си казах, че трябва да чакам чак до есента, за да ги нося. Само, че времето се развали и беше студено и дъждовно, точно в чест на моите пантофки… И не съм ги свалила две седмици от краката си, даже в момента ми е едно странно без тях. Искам пак да си ги обуя. Толкова са удобни и уютни!

4. Новата ми работа! За това повече подробности някой друг път, но и аз вече имам трудова книжка като нормалните хора. Не вярвах, че ще ми се случи. f5404e1f70e50ce6a2bdee4b1eb836cd

5.Концертът ми с ЕГ.

10254997_655140291219253_752483125237485646_n

снимка: Михаела Александрова; /заедно с мен са Калина и Мирослава/

Ако се чудите, това е Езикова Гимназия „Д-р Петър Берон” гр. Кюстендил. Вече отдавна съм завършила, така, че нямам причина да се подмазвам на учителите, но все пак искам да споделя някои неща за събитието. Повода беше 25-годишнината от създаването на гимназията. Набори!

Пяла съм много, много пъти пред повечето училища и гимназии в Кюстендил, най-много пред моята. Никога не съм се чувствала напълно комфортно, дори и пред моя випуск(даже там най-вече). Винаги ме е било супер срам и вместо да си свърша работата добре, аз си „гълтах граматиката”. Мога да кажа, че преди да завърша, изкуството не беше на особено голяма почит и винаги съм се чувствала неприета и не на мястото си. Това, което видях сега обаче ме зарадва искрено. Гимназията се е преродила. Има театрален клуб, има много талантливи деца (сори, ама разликата с някои ни е почти 10 години ха-ха) и на тези деца се дава поле за изява.
Много добре се чувствах около тях и около моите учители. Най-накрая спомена ми за неприетост избледня. Искам да ги похваля за прекрасния спектакъл, направен с толкова труд и любов от ученици и учители и им желая успех в бъдеще! Никога не се отказвайте да преследвате мечите си, колкото и недобре платени да се струват на вашите родители 😉 хи-хи

Leave a Reply

