“Throwback Thursday”/ What really matters?

Какво всъщност има значение?417098_2840751696663_1061318833_n

Преди три години заедно с моя съученик и колега Боги Манев направихме заедно две песни.
Да работим заедно беше случайност. Въпреки, че двамата сме от един випуск и едно училище, май никога не сме се познавали. Аз не съм знаела, че той се занимава с рап, че пише текстове(и то какви!), а той.. не знам какво е знаел за мен.
Един ден просто ми дадоха диск с песента „What really matters” и ми предложиха да участвам в нея. Изобщо не знаех за кого става дума.
“Едно момченце от Кюстендил”-това ми казаха.
Само се надявах песента да не е любовна, понеже не знаех какво е това момченце и идеята за любовна рап песен хич не ми се нравеше.
Когато чух песента обаче се влюбих в нея, а после и в текста, който е така вдъхновяващ и зареждащ. С Боги дори не се засякохме на записите, аз си направих моята част и я записах, той неговата.
В крайна сметка разбрах за кое момче става дума, чак когато песента вече беше готова. Мисля, че той остана много доволен от начина, по който бях направила моята част. Много се старах да не залитна с едно дълго и отегчаващо „ууу-ааа-йеее”. Не, че няма такова, но исках да бъде направено с вкус и дозировка, без да пречи и заглушава думите и посланието, които са така важни в този стил.407221_2840771217151_769900428_n

КЛИПЪТ

Много беше забавно, че дори след една година някои мои познати ме питаха дали сме направили клипа и си мислеха, че съм излъгала. Не съм! Има клип!
Всъщност, когато направихме песента не сме имали намерение да я заснемаме, но както всичко на този свят и това се случи случайно. Направихме целия клип с „подръчни материали”, на приятелски начела и с нула лева бюджет. Наши познати (Стефан Очипалски и Теодор Баев) донесоха техника от Варна в Кюстендил. Аз си направих прическа и …без някаква конкретна идея, за 3 дни направихме клипа в Кюстендил.
Нашия град е красив, ние и двамата сме родени в него и искахме да го заснемем точно в Кюстендил. Мисля, че няма друг клип заснет тук.267343_2063953757200_2827055_n
Не сме пускали песента никъде другаде, клипа беше промотиран само в интернет. Не сме имали амбиции за друго.
Обожавам тази песен, а текста, който написа Боги е страхотен и му благодаря, че ме направи част от нея.

http://vbox7.com/play:c422d77ba6

294541_2073956047251_6675138_n

„ТРЪГНАХ НАПРЕД”

Мисля, че втората песен ни е много по – скъпа и любима. Естествено текста е убиец! Това е песента, която си пея, когато ми е супер криво и падна духом. Тя носи в себе си едно сериозно послание за младите хора в България. И за хората, които не могат да намерят пътя си.
Текстовете, които Боги пише никога не са в онези пошли рамки на рап музиката(говоря за масовите изпълнители).Те са изпълнени със смисъл и значение. За това и самата аз се включих. Просто се влюбих в песните! Не си се представям в никоя друга комбинация.

https://www.youtube.com/watch?v=DKGTi3Xd4h0

Самият Боги продължава да прави добри песни и ви препоръчвам силно да ги чуете ако обичате тази музика и ви е интересно. Както ясно разбрахте – аз съм голям фен!
Ето тук съм ви избрала няколко мои фаворити!

Въпреки, че скоро не сме правили нищо се надявам пак да се появи някоя магическа и яка песен, която ще ни вдъхнови и отново ще направим някой общ проект!430804_2840744816491_1612323261_n

Аз съм отворена за всякакви колаборации и интересни идеи, така, че всеки от вас, който му дойде нещо музикално на главата и аз се вписвам в представите му – нека заповяда!

ОФИЦИАЛНИ ФЕЙСБУК СТРАНИЦИ НА ДВАМА НИ: 

https://www.facebook.com/BOGIMC

https://www.facebook.com/elicazlatanova.music?ref=hl

Leave a Reply

