Vocal lesson 3

Здравейте, сладурчета!

Днес цял ден се занимавам със заснемането на първия ми видео урок. Беше стресиращо и ако гледате ще видите как съм глътнала бастуна, но това е положението. Следващия път до синтезатора ще скрия и една чаша уиски, че да не изглеждам като на пресконференция за борба с наркотиците.

Който ме познава сигурно ще му бъде смешно през цялото време, но аз съм много сериозна, когато стане въпрос за музика и обучение, така, че няма нищо странно в моята професионална физиономия. Хи-хи

Знам, че с видео нещата са много по изрядни и ясни, отколкото да пиша, а и който го мързи да чете ще подмине поста със сигурност.

Предоставям ви първия ми клип, който всъщност е вокален урок номер 3!

Моля споделете вашето мнение за нещата, които засягам или за каквото поискате и бъдете снизходителни към качеството!

https://www.youtube.com/watch?v=1A6YEFbyExY

Leave a Reply

