“Холивуд пее”

glee_tv_cast-HD

Повечето актриси и актьори имат всякакви причудливи умения, които прилагат в резюмето си. Това е много важно, тъй като за различните роли трябват специфични качества. Може да ти се наложи да станеш професионален плувец или боксьор. Да научиш китайски, да отслабнеш с 30 килограма, да усвоиш циркови номера. Няколко са нещата, които винаги те слагат напред в прослушванията – танцовите и певческите умения.
Аз обичам да гледам филми и сериали, както и да се „запознавам” с любимите ми образи от екрана отблизо. За това винаги ми е било много интересно, когато чуя някой любим актьор или актриса да пее! Наскоро гледах „Les miserables” и буквално онемях, когато чух как пеят Russell Crowe и Hugh Jackman. Смятам обаче, че актрисите се представят малко по-добре и за това ще обърна внимание именно на тях!

imagesСпоменах „ Les miserables” и определено там имаше страхотни изпълнения, които си струва да се отбележат. Първата ми любима актриса – певица е Anne Hathaway.

http://www.youtube.com/watch?v=HsS1MS3EqyM

В това изпълнение всичко е перфектно. Поне според мен. Чувала съм доста версии на тази песен. Нито една не ме е грабнала и обсебила така, както това. Да, музиката ме обсебва понякога. Тази песен може лесно да бъде преиграна и натоварена с излишна емоция. Но Ан я е направила точно така както трябва. Наистина е сърцераздирателно. Аз поне си поплаках. Така де, няма да крия. Обикновено актрисите не обръщат внимание на неща, на които един певец би работил доста време, не са толкова прецизни в самата мелодия и дали има ИНТОНАЦИОННИ ГРЕШКИ (мразя го този термин), но ще го ползвам вместо „фалшиво”. Те компенсират с перфектна дикция и емоция, която пресъздават по най-точния начин. Не мога да кажа обаче, че това изпълнение е такова. Ан не е компенсирала нищо. Гласът ѝ е прекрасен! Абсолютен фаворит ми е!

Amanda-Seyfried-by-Guy-Aroch-600x777 Продължавам с още една актриса, която се изявява в „Клетниците”, но тя е моя любимка от друг мюзикъл. Amanda Seyfried е една очарователна руса богиня, която има ангелски глас. Нейния глас забелязах в „Mamma mia” от 2008 година. Много обичам този мюзикъл заради песните на „ABBA”. Това е една от любимите групи на баща ми и като бях малка много ги слушахме!
На мен гласа и много ми допада. Много е нежен. Има един трепет в нея докато пее. Просто ти става хубаво и се усмихваш.

http://www.youtube.com/watch?v=o8e9VOG1yk8

Още сме в 70-те при „ABBA” , защото там има още една легенда, която се оказа, че пее страхотно! Една от любимите ми актриси. Каквото и да направи се превръща в успех! Meryl Streep е страхотна жена , обожавана в Америка и целия свят. На всичкото отгоре може да пее! Чуйте и преценете!
http://www.youtube.com/watch?v=7MPuEXpDs2M

meryl streep quotes

Преминавам към една, по мое мнение, от най-красивите жени в света. Marion Cotillard. lens1872030_1237748197marion_cotillard

За първи път я чух в мюзикъла „Nine”, където участват много звезди, но тя просто ми взе ума. Най-вече с играта си. Самия филм не ми е любим, но само заради нея си заслужава да го изгледате.

http://www.youtube.com/watch?v=UlQ5d9bEYH8

Уникална жена. Предизвиквам колегите ми да научат тази песен. Аз я знам наизуст, но не мога да я изпея. Никога. Просто емоцията на Марион е неповторима! Богиня!

article-0-06D99E5C000005DC-258_964x400

В „Nine” има много пеещи красавици, но освен гореспоменатата има още една, която обичам и смятам за огромен талант. Нея следя в сериала „Glee” и просто се удивявам от нея всеки път. А и е толкова красива! И секси. Ей това е певица! А и танцува! Kate Hudson и после сърце ❤

http://www.youtube.com/watch?v=g9APksAyvCQ

Тъй, като сега обръщам внимание само на съвременните актриси ще добавя още една моя фаворитка. Нея чух в сериала „Glee” и във филма „Country strong”. Имаше много шеги относно нейната певческа кариера и последвалия албум с кънтри музика и това, че тя изобщо не е трябвало да започва. Аз обаче не мисля така. Gwyneth Paltrow! Тя не е най-силната певица от изброените до момента, но аз не ги сравнявам гласово. Принципно това е тъпо и не го правя никога. Харесвам гласа ѝ и често си пускам нейни изпълнения.
Във филма участва още една сладурана, която е много добра певица- Leighton Meester. Струва си да я спомена, защото е много добра!Gwyneth_Paltrow_country_strong

http://www.youtube.com/watch?v=X4cpl0v0WBY
/Филма много ми хареса. Гледайте!/

Завършвам с една сладурана, която е участвала в мюзикъла Чикаго и във филма „My song”. Сигурна съм, че повечето от вас я обичат! Renée Zellweger!

chicago-renee-zellweger

http://www.youtube.com/watch?v=Rqai1deO-Wg

Вторият линк е към една обожавана от мен песен на Боб Дилън. Честно да си призная този вариант е много по-хубав.

http://www.youtube.com/watch?v=4zXOOphcs74

Актрисите, които пеят добре са много, но тези са личните ми фаворитки. Съвсем умишлено пропуснах Барбара (Barbara Streisand)!

Тя не може да бъде в никакви класации и блогчета! 😉Barbra+Streisand+streisand1

Вие кои бихте добавиликъм списъка с таланти?

Leave a Reply

