Чао, 2013!

1520684_583354325046515_1936850863_nПриятели,
дойде краят на годината!
Няма да се разпилявам в лични и музикални равносметки.
Искам да пожелая на себе си 2014 година да бъде такава, каквато беше 2013 в самия и край! Точно за това слагам тази снимка (Блонди, ай лов ю), защото наистина беше много, много хубаво! Много поучително, полезно, забавно, напрегнато, но ХУБАВО!
С всички вас, които четете това споделям едни позитивни мисли, които ще са като пожелания и като пророчество за следващата година за вас и за вашите близки. Тези мисли са от любимата авторка на моето семейство Луиз Хей:

„В моят живот винаги се извършват правилни божествени действия”

„С лекота се освобождавам от старото и приветствам новото в живота си!”

„Всичко, което трябва да знам ми се разкрива!”

„Всичко от което имам нужда идва при мен в най – добрия момент и на най – доброто място!”

„Имам доверие във висшия си Аз!”

„Аз съм едно със силата, която ме е създала!”

„ Всяко състояние е временно!”

„Вярвам в чудесата и разчитам на тях!”

„Любовта, която давам е любовта, която получавам!”

Щастлива нова година!

Еле

Leave a Reply

