Jingle bells….jingle bells ….

Fotor1124142621

      Не съм голям фен на зимата.Меко казано. Хич не обичам да ми е студено! Празниците, които я съпътстват ме натъжават и винаги съм настроена носталгично. Тълпите по магазините ме подлудяват!И дебелите дрехи…
      От друга страна обичам топлото какао, мекото одеалце и коледните песни! Обичам да купувам и получавам подаръци, а тази година взех първия коледен подарък още през ноември! 😉
      Обещала съм си тази Коледа да не бъда мърморко и да се радвам на хубавите моменти с близките ми.
        Знам колко много хора са настроени негативно срещу коледните мелодии, но има такива, които винаги носят в себе си нещо много топло, невинно и детско.Специално за вас съм подготвила няколко класически коледни песни, но къде, какво и как… скоро 😉 Подготвям и материал.Не зная кога ще имам време да го напиша, но ще бъде тематичен:)

 

      Настройте се празнично.Опитайте се да не бъдете сърдитковци тази година.Насладете се максимално на това,което ви предлага зимата-отпуска, вкусна храна и време за излежаване на спокойствие у дома.

    Leave a Reply

    