Начало!

Fotor11151242

   Ух, колко вълнуващо! Първи пост!
Леко притеснение, вълнение, несигурност. Чудя се дали моят малък пеещ блог ще има успех, така както на мен ми се иска? Сърчицето ми трепти. Така е винаги когато тръгвам по стъпките за осъществяването на нова идея.
Нещата при мен вървят рачешки- бавно, но упорито. За никъде не бързам. Ще опипам пясъка……топъл ли е или пък студен? Накъде духа морския вятър? Дали има само бриз? Дали другите раци ще се запалят по моята идея или пък само ще щракнат бързо с щипка и ще ме отминат, ама на заден ход. Може за малко да се покрия и после с един бърз удар да ви изненадам…
Не зная дали разбрахте метафората с раците….
И така….
Какво се случва с мен в момента…хмм?
След разпадането на моята вокална група бях в кратък период на ориентиране в тъмното. Трудна задача. Имам цели четири диоптъра.
Идеята за блога я имам от известно време, но оттогава това време никога не беше подходящо да започна.
След дълбоки размисли и страсти съм убедена, че времето за действие дойде.
Аз нямам педагогическо образование и сигурно някои смятат, че това е задължителен елемент за преподаването. Грешно смятате. За да се преподава трябва различна нагласа, по-фин натюрел и напълно лишаване от его. Знам какво е да преподаваш – вкъщи имам две учителки за пример. Отгледана съм в дирекция на училище. Започвам да се питам дали не съм се родила там.
Избягвам да употребявам думата „учител”. За мен тя има различно значение. Аз преподавам и нямам никакво намерение да уча някого на каквото и да било. Преподавам. Не! ПРЕДАВАМ информация, мисли, база данни. Показвам разни неща и само вие решавате дали да ги НАУЧИТЕ.
Някои колеги ми казваха скоро:
”Чудя се от къде вадиш тази смелост да преподаваш? Аз не бих посмял да се бъркам.”
Други казват „ Е, то е ясно, че не може само с пеене да се живее.”
Трети заключават: ” Ама тя сигурно не е много добра и за това е решила да мине към педагогиката.”
Уверена съм, че чух и „ Само на 24 години! Кой ще те вземе насериозно?”
Тези притеснения кънтяха и в моята глава. Но пак по мой си начин аз се уверих, че учителската кръв, която тече във веничките ми, прекрасния вокален педагог, при който учих 4 години и моята натура като цяло са причината  да се захвана с тази тежка и отговорна задача. И съм убедена, че ще стана страхотен вокален педагог. Ще продължавам да пея и да бъда певицата, която искам да бъда. Не се съмнявайте.
В момента имам пет ученика, които идват на уроци при мен. 11 клас, 5 клас, 7 клас, 12 клас…. Много различни и интересни. Всеки ден с тях заедно се учим на нови неща.
Не можете да си представите колко полезно е това време за мен!
Сигурна съм, че ще ви запозная с тях по нататък.
Готова съм за пеене и яко дискутиране! А вие готови ли сте?

Като начало можете да ми дадете обратна връзка и да ми кажете какво мислите за идеята на блога? Какво бихте желали да прочетете тук и дали самите вие бихте се включили споделяйки личен опит?

One thought on “Начало!

  1. Най- добрата идея, която съм чувала скоро, успех Еле и чакаме с нетърпение новите постове:)))))))

Leave a Reply

